PENGURUSAN 2017

Thursday 3 May 2012

Perasmian Penutupan Bulan Disiplin 2012

Photobucket
SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK MELIHAT GAMBAR-GAMBAR LAIN SEMASA MAJLIS BERLANGSUNG

Perasmian penutupan bulan disiplin 2012 SMK Kuala Telemong telah diadakan pada 2 MEI 2012 iaitu pada hari Rabu pada jam 7.30 pagi bertempat di Dataran Perhimpunan SMK Kuala Telemong. Majlis ini telah disempurnakan oleh Tuan Haji Shafruddin Bin Haji Ali Hussin, Pegawai Pelajaran Daerah Hulu Terengganu.

Antara aktiviti - aktiviti yang telah dianjurkan oleh Jawatankuasa Pelaksana program sepanjang bulan disiplin ialah PROGRAM AADK, CERAMAH JKJR, OPS BERSEPADU PONTENG, MELUKIS POSTER ANTI DADAH, PERTANDINGAN MOTTO DISIPLIN, ANUGERAH SIFAR PONTENG DAN ANUGERAH PELAJAR.


Majlis diteruskan dengan ucapan aluan oleh Penolong Kanan Pentadbiran, Pn Hajjah Norrizam Yusoff diikuti oleh ucapan perasmian oleh Pegawai PPDHT iaitu Tuan Haji Shafruddin Bin Haji Ali Hussin. Majlis diserikan lagi dengan deklamasi sajak oleh pelajar seterusnya penyampaian hadiah kepada pemenang dalam pertandingan yang telah diadakan sepanjang bulan disiplin 2012.

Semoga dengan aktiviti serta program yang dianjurkan dapat melahirkan pelajar-pelajar SMK Kuala Telemong yang bersahsiah tinggi dan berbudi pekerti mulia serta lebih berdisiplin di dalam akademik mahupun ko-kurikulum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...